Disciplinen tillbaka :)

Tokvarm dag idag, varmast hittills! Vaknade tidigt så redan vid 7 körde jag upp hundarna för morgonpromenad. Då var det redan 20 grader!:O

Per kom hem igår kväll och blev helt fascinerad av mina armar (kan det kanske vara nya kosttillskottet BCAA som har gjort sitt?) Så nu känns allt lite bättre och disciplinen är tillbaka. Frukost är intagen och vi ska snart upp till gymmet:D 

Eddies avslutning igår morse hölls i vanlig ordning ute på skolgården. Där hamnade han typ längst bak så det gick inte att ta någon bild på honom där. Men han fastnade på bild från klassrummet iaf:


Fika bjöds i klassrummet efteråt (själv åkte jag dock hem och tog en proteindrink)


Då är det 4:an som gäller till hösten

Kommentarer
Postat av: Fatima

Söt kille :)

Min börjar oxå 4an !

Kram

2011-06-11 @ 15:45:28
URL: http://fatimaforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback