Tävlingsdagen!

Nu har jag ätit, vilat och samlat tankarna lite så för er som är nyfikna tänkte jag nu sammanfatta gårdagen lite. 
 
Men först vill jag tacka min underbara familj för all hjälp under resan och för att ni har stått ut med mitt inte alltför underbara humör den sista tiden! Ett extra tack vill jag ge min älskade dotter som kom in från sin pappa i fredags kväll särskilt för att hjälpa mig med skönhetsdetaljerna. På fredag kväll fixade hon mina naglar och ögonbryn och på  lördag morgon klev hon upp 05.45 (!) för att sätta upp mitt hår och limma på lösögonfransarna. Hennes jobb fick jättemycket beröm, superkul! Flera trodde att naglarna var gjorda på salong!
 
Så till sammanfattningen. Kl 05.00 åt jag frukost. Hade längtat så efter denna "crap load" men när jag började äta växte det mer och mer i munnen bara. Fick ju heller inte dricka någonting. Tro det eller ej, jag saknade mina äggvitor! Daniella fixade mitt hår och lösögonfransarna. Sen åkte jag, Per och Eddie ner och mötte upp mina coacher Sanna och David på Tonhallen. Sanna lade make up på mig innan det var dags för registrering. En sista matlåda och lite uppumpning sen var det dags att beträda scenen. Först stod alla atleter på scen för en massiv posedown. Direkt efter var det min klass, korta bodyfitnessklassen. Tyvärr så dök bara fem av tio upp så tiden på scen blev lite snöpligt kort. Kom på fjärde plats, men jag är helnöjd ändå. Har vunnit så mycket annat; nya erfarenheter, ny kunskap, en hel dag med mitt team med helt underbara coacher och teammedlemmar och kanske framför allt så var jag supernöjd med formen. Prickade den precis!
Infogar beskrivningen av bodyfitness:
Bodyfitness liknar bodybuilding men fokuserar mer på musklernas utseende än deras storlek. Man ska vara fysiskt balanserad och ha definierade muskler men ändå se kvinnlig ut. 
 
Så några bilder:
 
Sara och hennes familj kom ända från Skellefteå för att titta! 
 
Reklam för min boot camp på Hemsö fästning visades ovanför scenen. Tack för det Anders Graneheim!
 
Vill till sist tacka Team Proteinbutikens utvecklingsteams superduktiga coacher David och Sanna som såg till att jag var i toppform och så klart alla teamisar! Vill även tacka alla ni andra som har peppat, stöttat och följt min väg till Tammerpokalen 2013! Guld värt! 
Låter som om jag har vunnit en Oscar eller nåt, men det känns faktiskt lite så också!
 
Absolut till sist några länkar:
 
Blev rörd till tårar av Saras ord om mig:
 
Sundsvalls Tidning. Kolla in bild nr 3:
 
Läs om min teammedlem Marcus och hans sambo Maria som också tävlade igår:
 
 
Planer för framtiden tar jag i ett senare inlägg, men de är klara ;)
 

Kommentarer
Postat av: Carolin

Huvudsaken är att DU är nöjd!!

Jag är ju lite nyfiken på vem som vann?

Svar: Hon längst till höger i röd bikini.
Petra

2013-07-08 @ 17:17:59
URL: http://www.arrdiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback