Glatt huvud, mindre glad kropp

Sovit dåligt pga en Stella som har fräst ifrån mot en kärlekskrank Tendra, halvförkyld och en skitarmbåge. Kan väl helt ärligt säga att önskan att dra till gymmet imorse inte var den högsta precis. Men medvetenheten om ångesten som skulle komma om jag stannade hemma gjorde att jag släpade mig iväg. Det var dags för bröst, axlar och triceps. Det gick över förväntan med tanke på armbåge och förkylning, men visst kändes det att jag inte är riktigt kry och armbågen smärtade i vissa lägen. I förebyggande syfte bytte jag ut scull crusher mot triceps push down då jag även i normala fall känner av armbågarna när jag kör den. Sen fick jag som vanligt helt underbar pump i bröst och triceps när jag avslutade passet med dips. Bästa tacket ever för att jag släpade mig dit!
Eller ja, fick faktiskt ett annat tack som också ligger i topp på bästalistan. Träffade en av instruktörerna där och hon gav mig tips om ett stöd för armbågen som kan göra att det känns bättre när jag tränar. Super! Ska inhandlas imorgon! Vi började också prata om ett litet samarbete, så nu ser jag fram emot ett möte tillsammans med en tredje part :)
 
Blev också kontaktad av en väldigt intressant arbetsgivare angående en praktik till att börja med. Men tanken är att praktiken ska leda till någon form av anställning. Spännande!
 
So overall har dagen alltså varit riktigt bra hittills, trots att jag känner mig en aning som en skadeskjuten kråka :)
 
Bästa motivationen ever är iaf att få spänna sig framför spegeln, hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback