Glatt överraskad x 2

Glömde ju att skriva om en tokrolig överraskning jag fick igår; ETT RIKTIGT VYKORT! Det är inte ofta man hittar ett sådant i postlådan nuförtiden! Det var från min vän Ylva med familj. Blev också så himla glad för det hon hade skrivit för det måste betyda att jag har inspirerat henne lite iaf :)
Sen är jag ju helt övertygad om att Hawaii kan vara fruktansvärt långtråkigt och dötrist och tråkigt och alldeles, alldeles underbart! ;)
 
 
Idag var det dags för en glad överraskning till. Jag fick ju tips av en instruktör på gymmet om ett stöd/avlastning för armbågen. Så det inhandlades idag. Har haft det på sen jag kom hem vid 16-tiden och jag måste säga att det funkar! Var lite skeptisk eftersom det är ett band som sitter under armbågen och på bandet är det en liten knöl som skapar ett tryck som avlastar muskelfästena. Men då även killen på Intersport sa att det fungerar (+ att jag gör allt för att kunna fortsätta träna) så vågade jag mig på att prova. Tur var väl det, för redan nu känns det bättre. Det ska bli spännande att se hur det känns under morgondagens rygg- och bicepspass som är det värsta passet för armbågen!
 
 
Nu laddar jag inför min favorit Maria Montazami och Montazamis med vänner :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback