Hej kära blogg

det var ett tag sen! Ska vara ärlig, jag har tappat lite bloggmotivation. Kan bero på att det händer lite mycket nu. Förutom att jag har fyllt tant så har arméfysen kommit igång i Härnösand, vilket är askul!!! Tisdagsträningarna är igång och så har jag fått köra ett pass med en ny grupp som dessutom har bokat ytterligare ett pass. Sen började jag praktik på Hälsokraft i måndags.
 
Lovade ju förut att skriva om födelsedagen. En födelsedag helt i min smak, kunde inte ha önskat mig nåt mer! Först ett härligt ben och magepass på Spegeln som dessutom förgylldes när det plingade till i telefonen av en grattishälsning från Anders Graneheim. På eftermiddagen var det dags för arméfys med kommungänget. När jag kom hem stod två blombuketter och väntade! En från Sara, Daniel & Alvin och en från min familj. Tänk vad glad man blir av en blombukett! Sen kom Daniella och Jens och käkade middag. Jag gjorde spagettilåda och jag åt också. Hur gott som helst med pasta när man äter det typ två ggr per år! Dagen avslutades med en stund på GMU-rekryternas muckarfest. Där gissade några hur mycket jag fyllde; 32 år...inte så pjåkigt ;)
 
Underbar gigantisk bukett från Sara med familj
 
En lika underbar bukett från min familj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback