Maskeringens mästarinna

Förkylningen som inte riktigt vill bryta ut är lika j-vla irriterande som en mygga i sovrummet om natten. Men imorse fick jag panik över att jag inte har varit på gymmet på flera dagar så förkylning eller inte, iväg jag drog. 
Ben och mage blev det. Gick väl som förväntat lite tungt. Inte kul alls, men passet blev gjort iaf, så hjärnan blev nöjd efteråt. Ökade faktiskt några reps i hängande benlyften, så så illa var det ju inte egentligen. 
Det var lite kul för när jag skulle börja köra såg jag en man som jag brukar prata med där så jag hejade på håll. Han hejade tillbaka och kom sen fram och sa; jag visste inte om det var du för du har fått så långt hår. Haha, jag hade bara inte satt upp eller flätat det som jag brukar. Så nu vet jag hur jag ska maskera mig om jag ska göra nåt bus ;)
 
Ikväll kommer älskade maken hem efter att ha varit borta sen i onsdags. Mao har jag passat på att se så många kriminalserier som möjligt de senaste dagarna. In i det sista ska jag nu se ytterligare ett avsnitt av Morden i Midsomer, bara det andra för idag, hehe. 
 
Håret växte som rackarns över natten ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback