Rackarns, vilodagen sket sig

Imorse och ända till klockan 15 var jag förnuftig. Jag hade lite väl ont i armbågen när jag vaknade plus att jag var halvförkyld med huvudvärk, så jag bestämde mig för att lyda kroppen och låta den vila från gymmet iaf. Det funkade också...fram till kl 15 som sagt. Då stod jag ombytt och klar i lokalerna utanför Spegeln och väntade på att få testa pilates tillsammans med deltagarna på Livsstilskompetens. Det blev inget pass då vi var för få och tror ni då att jag bara kunde åka hem? Nä, frestelsen blev för stor, jag hamnade på Spegeln och körde mitt rygg- och bicepspass som jag skulle vila ifrån. Vad säger man, shit happens!
Passet gick hyfsat. Armbågen smärtade lite så jag vågade mig inte på någon ökning. Eftersom förnuftet redan hade lämnat in så sänkte jag naturligtvis inte några vikter heller :P
 
 
Efter ett arméfyspass nere i Timrå nu ikväll känns det nu som läge att duscha och gå och sen slänga huvudet på kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback