Disciplinen vs Gnällspiken 1 - 0

Rena inbördeskriget i hjärnan idag. En löprunda var inplanerad, men imorse kände jag mig lite halvsnorig och tung i huvudet. I flera veckor har det känts som om en förkylning är på g men det bryter aldrig ut nån. Så in i det sista verkade gnällspiken vinna, men så slutspurtade disciplinen och jag drog iväg på en runda. Det är verkligen helt underbart när den goda sidan vinner! Rundan gick hyfsat ändå, kan inte klaga egentligen. 
Nu på kvällen har jag varit nere i Timrå och kört ett arméfyspass med mina kanonduktiga kämpar. Blev lite träning för mig också, squat med kickar framåt, bakåt och åt sidan, latsdrag + axlar i par och pec decker + omvänd pec decker i par. 
 
Igår kväll höll jag också ett pass i Härnösand efter ha varit tvungen att ställa in under flera veckor. Så kul om vi skulle få igång även Härnösand nu! De var jämna par så det blev inte så mycket träning för mig, förutom för rösten då förstås ;) 
 
Ett par plöjde ordentliga gropar under sittande benpress. Var tvungen att föreviga ;)
 
På morgonen var jag på gymmet och rev av ett rygg- och bicepspass. Gick lite halvpiss. Min ena armbåge och handled har spökat några dagar och nu kändes de av under passet. Gick bra dagen innan när jag körde bröst, axlar och triceps men nu var det tji alltså. Skit, vad less jag blev! Vågade mig inte på nån ökning heller, som jag hade tänkt. Hoppas vara på banan snart igen, har liksom inte tid och lust att hålla igen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback