Happy friday!

Vilken fredag middag/kväll det blev! Först fick jag ha de flesta barn här på tacofredag (bara Sara saknades). Blev fullt kök då Hanna och Jens var med också. Så roligt när det blir lite liv och rörelse här. Det är en lite konstig känsla att helt plötsligt bara ha ett barn hemma när man är van att från 19 års ålder ha full fart. Det känns lite tomt och tråkigt. Men som Anders Graneheim sa när han ringde mig efter middagen, det gäller att släppa taget och främja barnens utveckling och passa på att njuta när man kan göra så mycket för sig själv. Han är klok den mannen och jag måste bara säga det igen, så fruktansvärt ödmjuk. Det blev ett 40 min långt väldigt trevligt samtal om både det ena och det andra. Fick flera goda råd när det gäller min kost och träning, men han bjöd också på en liten affärsidé som jag tror skarpt på. Excited!!!
 
Nu skulle jag behöva städa lite här hemma men det känns ju mycket roligare att börja skriva på en bok som jag har haft i bakhuvudet under ca ett års tid. Om jag kompromissar an aning kanske, städa en stund och skriva en stund. Fördelningen 40/60 låter väl rimlig...eller kanske 30/70...men jag tror allvarligt att det kommer att sluta på 20/80 ;)
 
Per & Eddie hamnade tyvärr utanför bild :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback