Mys, barn, tacos, ben & mage

Hej stackars bortglömda blogg! Veckorna går så ruskigt fort nu sen jag körde igång med arméfyspassen. Det är verkligen som de säger, tiden går fort när man har roligt. Här kan ni läsa om förra och denna veckas pass>>
För att stanna upp och bara vara en stund har jag nu på morgonen suttit och avnjutit en härlig proteinfrallefrukost omgiven av levande ljus och hundarna förstås. Mys! 
 
Igår kom Crille, Ella och Jens hit på tacofredag. Även om de bara hade tid att träffa mor en timme så får jag vara nöjd och lycklig för den tid jag får träffa dem nuförtiden. Vad är meningen med att man ska få barn som sen ändå flyttar? Jo, jag fattar egentligen men så känns det lite nu. Saknar ju att ha dem (och lite kaos) runt omkring mig!
 
I torsdags hann jag iaf med en sväng till gymmet. Ben & mage fick sitt. Ökade tyvärr inte i ben men däremot i mage. Klarade tre fler reps i de tre seten. Skönt avslut på passet alltså!
 
1 rep = Från utgångsposition ner, upp till hälften, ner, upp helt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback