Present från mor!

Mötte mamma i dörren imorse. Hon skulle ner till Bolaget så jag bad henne kolla om de har Maria Montazamis vin eller om man måste beställa det. När hon kommer tillbaka har hon köpt två flaskor av hennes vita! Tack snälla mamma! Det röda var beställningsvara och det var ju synd nu när mor var så snäll, hehe. 
Nu dricker jag ju inte vitt vin, ja typ aldrig rött heller nuförtiden iofs, men jag bara älskar Maria Montazami så jag tycker att det är lite roligt att ha. En flaska ska nog faktiskt öppnas på den annalkande födelsedagen. Kul att kunna bjuda på då :)
Maria Montazami älskar jag för hennes underbara, mysiga och avslappnade stil. Sen är ju hennes kommentarer bara för sköna! Man blir ju alldeles lugn och leende inombords när man tänker på henne! Kanske t o m ska skaffa mig en tassel att ha typ i fickan, kanske skulle funka perfekt som stressdämpare ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback