Pump!

Gaaah, nu har jag sådär mycket roligt att berätta igen. Några nya inköp har gjorts, två par löparbrallor, en vinterjacka, kängor och ett stoppur (till arméfysen egentligen men jag kan ju också ta tid på Per hur lång tid det tar för honom att städa hela huset, hehe). Bilder kommer...på grejerna alltså ;)
 
Sen har jag kört två härliga pass på gymmet. Igår blev det bröst, axlar och triceps och idag rygg och biceps. Trots att jag fortfarande känner mig lite ledbruten satt allt precis där det skulle. Ökade dock endast i maskinflyes men helnöjd ändå. Fick sån där otrolig pump när jag körde dips igen och bara det gör ju att man blir nöjd så det räcker och blir över!
 
Annars har jag suttit och skrivit arméfyspass idag, vilket också är vansinnigt roligt!
 
Mindre roligt kanske, men min tidigare svarta bomberjacka och
Pers blåa jeans efter arbetet som skyddsvaktsfigurant :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback