Skönaste passet

bröst, axlar & triceps eller det kanske är rygg & biceps eller ben & mage. Äh, alla gympass är ju sköna när jag tänker på det ;)
Men idag piskade jag alltså bröst, axlar & triceps. Som vanligt fick jag ett riktigt rus på slutet när jag körde dips. Underbar pump i både bröst och triceps! Kände mig också starkare. De andra övningarna satt också där men det blev ingen ökning den här gången. Men så är det, man planar ut ibland innan man ökar igen :D
 
Annars har jag idag filat lite på morgondagens arméfyspass och gått en långpromenad med hundarna och en lovledig son.
 
Bild från i somras

Kommentarer
Postat av: Jeanette

TokFia :) Undrar om dina långpromenader med vovve och son liknar mina...
Tror att sonen här fixar sin (enligt mamman) vansinniga diet och träning. Några låga blodsockerdippar men det finns ju alltid där...! han börjar få en och annan synlig muskel och ska väl snart börja "bulka"? undrar om jag har råd med det... ;)

Svar: Ja, jag har väl aldrig utgett mig för att vara normal heller. Normal är ju förövrigt en definitionsfråga ;)Jag hoppas så att det går bra för din son. Huvudsaken är ju att han mår bra och når sina mål! Visst kommer det att kosta lite när han ska äta mer, men å andra sidan innebär den här livsstilen mindre utgifter på godis och andra dyra godsaker ;)
Funderar ni på något mer är det bara att fråga :)
Petra

2013-10-28 @ 21:37:56
Postat av: Jeanette

Allt är "normalt" så länge alla inblandade är med på det hela...:)
Visst är det bra att pojken min äter sunt och rör på sig istället för att hänga halvberusad på stan nattetid...*ryser*
Ha en bra onsdag!

Svar: Det var banne mig en bra beskrivning av "normalt", kloka du!Ha ett härligt veckoslut!
Petra

2013-10-30 @ 06:41:51
Postat av: Jeanette

Tackar... Kommer tillbringa helgen på hemmet ;)
Så jag hoppas att den blir bra.
Kramar på dig!

Svar: Kramar tillbaka till dig!
Petra

2013-10-30 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback