Varför

hälsar man på vänner alldeles för sällan? Det är ju så himla trevligt att få sitta och surra lite. Måste definitivt bättra oss på den här punkten! Denna insikt fick jag nu när vi precis har varit hos Micke, Jessica & Tilde. Som vanligt fick vi lite tips om teknikens under som är lite väl avancerade för oss. Tur är väl det egentligen annars hade det blivit en dyr historia då jag hade blivit tvungen att köpa både en iPhone och en MacBook Air och kanske nåt mer för att kunna se bilder från telefonen på TVn direkt. Men smidigt hade det ju varit ;)
 
Annars har det blivit en långpromenad tillsammans med mor & far & hundarna idag och inventering och rensning av min tyghörna. Träning har jag legat lågt med under hela helgen. Har lite tappat motivationen + att jag känner av en förkylning som inte riktigt vill bryta ut. Imorgon är jag dock tillbaka på gymmet med eller utan motivation och därmed basta! Finns inget att diskutera! 
 
Buhu, sälkroppen saknar lite att vara deffad :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback