Zippys fåtölj tom

men bara i några dagar som tur är. Tjejerna och han har flyttat till Daniella och Jens till på fredag eftersom jag ska jobba. Det känns väldigt tomt här vill jag lova! 
 
Det blir också vila från gym och löpning onsdag och torsdag. Imorgon jobbar jag heldag och har arméfys i Timrå på kvällen och på torsdag jobbar jag heldag + natt. Därför flyttade jag torsdagens ben-, magepass till idag. Blev en liten ökning iaf, i lårcurlen och i hängande benlyft. I eftermiddags stack jag ut på en löprunda, den första efter uppehållet när jag var hängig. Det är lustigt hur det nästan alltid blir de bästa passen när det innan känns som om det kommer att gå tungt. Trodde att jag hade försämrat en hel del men jag klarade rundan på bara 16 sek sämre än förra gången! Kan inte vara annat än helnöjd!
 
Nu får jag väl säga så här:
See ya when I see ya! Vet inte om det finns tid och ork att blogga under de intensiva arbetsdagarna.
 
Zippys tomma fåtölj :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback